JAK NAKUPOVAT

Kategorie
 
 
 
 
 
 

Nakupování v našem internetovém obchodě je velmi jednoduché. Pro jistotu jsme však pro vás připravili krátké shrnutí, jak projít rychle a jednoduše všechny potřebné kroky od výběru zboží, jeho vložení do košíku až po samotnou platbu.

V našem internetovém obchodě je samozřejmostí i online platba kartou!


VYBERTE SI ZBOŽÍ:


• Pokud jste na naší stránce poprvé a ještě nevíte, o jaký produkt máte zájem, doporučujeme vybrat si ho v horní části stránky přes kategorii / podkategorii nebo přes obrázkové bannery na hlavní stránce. Přečtěte si o produktu všechny informace, viz fotografie a video.


• Pokud již přesně víte, který zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na ikonu LUPA. Pole na vyhledávání vám už při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.



VLOŽTE ZBOŽÍ DO KOŠÍKU:


• Pokud se vám produkt zalíbí, zvolte požadované množství přímým vepsáním čísla nebo pomocí tlačítek + - a kliknutím na hnědé pole "DO KOŠÍKU" odešlete zboží do vašeho nákupního košíku.
• Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se okénko s informací, jaké zboží a za jakou cenu máte připravený ke koupi. Zde se můžete rozhodnout, zda už půjdete do košíku a dokončíte objednávku, nebo přidáte do košíku ještě další zboží.
• Pokud už chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klepněte na tlačítko Dokončení nákupu - pokladna.
• Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko Pokračovat v nákupu. Pokračovat v nákupech můžete také výběrem kterékoliv kategorie nebo vyhledáním produktu. Váš košík bude stále aktivní.



ZMĚNA OBSAHU KOŠÍKU:


• Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, klikněte na ikonu bílé nákupní tašky v pravém horním rohu stránky. V košíku je vidět přehledně zobrazen seznam produktů, které si chcete koupit.
• Můžete zde ještě změnit jejich množství. Pro aktualizaci množství je následně třeba zakliknout zelený háček.
• Pokud chcete zboží / y z košíku vymazat, uděláte tak kliknutím na červený křížek.
• Pokud máte kód ke kupónu na slevu, vložte jej níže a klikněte na tlačítko Odeslat.
• Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klepněte na tlačítko Dokončení nákupu - pokladna.



DODACÍ / FAKTURAČNÍ ÚDAJE:


• V tomto kroku je nutné vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon. Políčka označená * jsou povinná a nezbytné k dokončení objednávky.
• Nakupovat můžete bez registrace.
• Pokud zboží nakupujete pro firmu, označte podnikatel - firma a vyplňte potřebné firemní informace.



ZPŮSOB DORUČENÍ:


• Dopravu zajišťujeme kurýrní službou GLS nebo službou Zásilkovna. V případě objednávky v celkové hodnotě vyšší než 2500 Kč je dopravné vždy zdarma.

GLS - nejčastější způsob doručování zboží kurýrem přímo domů nebo na adresu, kterou si určíte. V den doručení vám přijde od GLS SMS-zpráva o přibližném čase doručení i s číslem na kurýra, se kterým si podle potřeby můžete dohodnout změny v doručování. Tyto změny závisí výlučně na individuální dohodě mezi vámi jako koncovým zákazníkům a kurýrem.

V případě jakýchkoliv problémů s doručováním kontaktujte zákaznický servis GLS v pondělí-pátek od 7:00 do 18:00 na tel. čísle
+420 840 123 456 nebo na mailové adrese info@gls-czech.com.

Zásilkovna - jsou odběrná místa po celé České republice, v nichž si svoji objednávku můžete vyzvednout už do dvou dnů od objednání.
Momentálně Zásilkovna disponuje více než 500 odběrnými místy po celé zemi.
Kompletní seznam všech poboček naleznete na tomto odkazu.

Jak Zásilkovna funguje?
Při objednání v extra-shope si zvolíte nejvhodnější pobočku zásilkovny.
Hned, jak objednávku odešleme, vám přijde email s trasovacím číslem. Cestu vaší zásilky tak můžete sledovat online. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo dostanete sms a email s heslem. Od této chvíle si můžete váš balík kdykoliv do 7 dnů vyzvednout.

Jak mohu zaplatit?
Jednoduše můžete zaplatit přímo v našem e-shopu předem, případně si můžete zvolit dobírku, tedy zaplatíte přímo v odběrném místě zásilkovny.

Výhody Zásilkovny:
Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od získání hesla a bez občanského průkazu. Stačí vám vědět pouze heslo.
Pokud nestíháte převzít zásilku do 7 dní jednoduše pošlete Zásilkovně zpětnou SMS a odběrní lhůta vám bude zdarma prodloužena na 21 dní. V případě jakýchkoliv problémů s doručováním kontaktujte zákaznický servis zásilkovny na tel. čísle +420 216 216 516

 

ZPŮSOB PLATBY:


• Následně zvolte způsob platby - převodem na bankovní účet, online platbu kartou nebo při dobírce.
• V případě, že jste si vybrali platbu na účet KLASIK, uhraďte celkovou částku za objednávku na číslo účtu ve Fio bance, a.s. 
2601726164/2010 (číslo účtu / kód banky) a jako variabilní symbol uveďte prosím číslo objednávky.
• Pokud máte připomínky k objednávce, napište je do pole vpravo dole a také vyjádřete souhlas s Obchodními podmínkami a zasíláním Newsletteru (volitelné). Pokud již máte vše vyplněno, klikněte na Potvrdit objednávku s úhradou.V případě, že některé z polí označených * zapomenete vyplnit, systém vás vyzve k nápravě.



POTVRZENÍ O PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY:


• Ihned, jak náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický mail, že jsme objednávku v pořádku obdrželi. Po zpracování objednávky naším obchodníkem vám zašleme potvrzující emailovou zprávu, že vaši objednávku potvrzujeme a že zboží bude doručeno.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze