Jak reklamovat

Kategorie
 
 
 
 
 
 

upravující reklamační podmínky mezi provozovatelem / prodávajícím a objednatelem / kupujícím (dále jen "RP")                                               

- pro stažení reklamačního protokolu klikněte SEM 

 


Úvodní ustanovení.


 
1. Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě Extra-shop.cz je TM Net s.r.o., Clementisova 1981, Topoľčany 955 01.

2. Objednatelem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží.

3. Tento Reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem, při vyřizování reklamací týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.

4. Reklamací pro účely tohoto reklamačního řádu se rozumí objednatelem uplatněné právo z odpovědnosti za vady zboží nebo služeb poskytovaných objednatelem, kterým se požaduje určitá náprava nebo náhrada za vadné plnění, resp. neplnění předmětu smlouvy.
 

 
Postup vyřizování reklamací.

 
 
1. Ve smyslu tohoto RP, může oprávněná osoba uplatnit reklamaci poštou, konkrétně vyplněním tohoto reklamačního protokolu a jeho odesláním na adresu
FROGMAN s.r.o., TM Net - 19462, Rybníky IV 738, 760 01 Zlín. Při každé reklamaci je třeba zaslat kopii faktury a reklamované zboží! V případě nesplnění této podmínky nebudeme považovat reklamaci za přijatou. Poštovné při zasílání reklamovaného nebo vráceného zboží hradí objednatel - zákazník. Důležité upozornění: Balík nikdy neposílat jako dobírku, v tom případě bychom ho nemohli převzít!

2. Z reklamace musí být zřejmé zejména:
• kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu),
• předmět reklamace, případně čeho se objednatel domáhá,
• komu je reklamace adresována,
• datum podání reklamace
Součástí reklamace musí být bezpodmínečně i kopie dokladu o nákupu - faktury!

3. V případě podání reklamace poštou: Oprávněnou osobou jménem objednatele musí být k reklamaci přiloženy plnou moc k zastupování objednatele ve věci reklamace.

4. Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodě 2. tohoto článku bude považována za neoprávněnou.

5. Lhůta pro vyřízení reklamace je nejvýše 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

6. Uplatněním reklamace se rozumí den uplatnění reklamace objednatelem. Za den uplatnění reklamace se považuje:
• při poštovních zásilkách - den doručení reklamace do podatelny sídla objednatele
 
7. Pokud přišel zboží poškozené, je to třeba nám to nejpozději do 24 hodin od převzetí nahlásit telefonicky nebo e-mailem. V opačném případě se objednávka považuje za kompletní a v bezvadném stavu. Ihned po převzetí zboží je třeba zkontrolovat jeho stav, v případě poškození je třeba okamžitě kontaktovat kurýra a sepsat s ním škodní zápis. Pokud tento postup nebude dodržen, nenese naše společnost žádnou odpovědnost za poškození zboží během přepravy. Zboží zasíláme vždy zkontrolován a nepoškozené! Mechanické poškození zboží zákazníkem není důvodem k reklamaci.

8. Objednatel je oprávněn tento řád z důvodu změn právních předpisů a podnikatelského prostředí kdykoliv měnit nebo doplňovat. Objednatel určí zveřejněním na své stránce aktuální znění Reklamačního řádu.
 

 
Tento RP nabývá platnosti a účinnosti od 01.01.2015 a plně nahrazuje předchozí RP. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit RP i bez předchozího upozornění.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze